Буц, Стефанія (2025) Маркетингові стратегії морських перевезень. [Кваліфікаційна (дипломна) робота]
![[thumbnail of Буц С.Г. Маркетингові стратегії морських перевезень 2025.pdf]](https://repository.onma.edu.ua/style/images/fileicons/text.png)
Буц С.Г. Маркетингові стратегії морських перевезень 2025.pdf
Завантажити (1MB)
Анотація
Кваліфікаційна робота досліджує маркетингові стратегії у морських перевезеннях. У першому розділі розглянуто сутність, класифікацію та особливості формування маркетингових стратегій у транспортній галузі в умовах глобалізації. Другий розділ аналізує діяльність ПрАТ «УДП», його зовнішнє та внутрішнє середовище, а також ефективність маркетингової діяльності. У третьому розділі запропоновано стратегічний підхід та комплекс заходів для розвитку ПрАТ «УДП», оцінена ефективність впровадження маркетингової стратегії. Робота спрямована на підвищення конкурентоспроможності підприємства.
Тип матеріалу: | Кваліфікаційна (дипломна) робота |
---|---|
Ключові слова: | маркетинг, маркетингова стратегія, морські перевезення, річковий транспорт, ПрАТ «УДП», конкурентоспроможність, логістика, стратегічне управління |
Тематики: | D Бізнес, адміністрування та право > D3 Менеджмент |
Розділ: | Кваліфікаційні (дипломні) роботи > Менеджмент > Бакалавр |
Розміщено: | Інга Кучер |
Дата розміщення: | 26 Aug 2025 20:32 |
Останні зміни: | 26 Aug 2025 20:32 |
URI: | https://repository.onma.edu.ua/id/eprint/308 |