Маркетингові стратегії морських перевезень

Буц, Стефанія (2025) Маркетингові стратегії морських перевезень. [Кваліфікаційна (дипломна) робота]

[thumbnail of Буц С.Г. Маркетингові стратегії морських перевезень 2025.pdf] Текст
Буц С.Г. Маркетингові стратегії морських перевезень 2025.pdf

Завантажити (1MB)

Анотація

Кваліфікаційна робота досліджує маркетингові стратегії у морських перевезеннях. У першому розділі розглянуто сутність, класифікацію та особливості формування маркетингових стратегій у транспортній галузі в умовах глобалізації. Другий розділ аналізує діяльність ПрАТ «УДП», його зовнішнє та внутрішнє середовище, а також ефективність маркетингової діяльності. У третьому розділі запропоновано стратегічний підхід та комплекс заходів для розвитку ПрАТ «УДП», оцінена ефективність впровадження маркетингової стратегії. Робота спрямована на підвищення конкурентоспроможності підприємства.

Тип матеріалу: Кваліфікаційна (дипломна) робота
Ключові слова: маркетинг, маркетингова стратегія, морські перевезення, річковий транспорт, ПрАТ «УДП», конкурентоспроможність, логістика, стратегічне управління
Тематики: D Бізнес, адміністрування та право > D3 Менеджмент
Розділ: Кваліфікаційні (дипломні) роботи > Менеджмент > Бакалавр
Розміщено: Інга Кучер
Дата розміщення: 26 Aug 2025 20:32
Останні зміни: 26 Aug 2025 20:32
URI: https://repository.onma.edu.ua/id/eprint/308

Зміни доступні лише персоналу репозиторія

Перегляд матеріалу
Перегляд матеріалу