Буц, Стефанія (2025) Маркетингові стратегії морських перевезень. [Кваліфікаційна (дипломна) робота]
Попередній перегляд
Буц С.Г. Маркетингові стратегії морських перевезень 2025.pdf
Завантажити (1MB) | Попередній перегляд
Анотація
Кваліфікаційна робота досліджує маркетингові стратегії у морських перевезеннях. У першому розділі розглянуто сутність, класифікацію та особливості формування маркетингових стратегій у транспортній галузі в умовах глобалізації. Другий розділ аналізує діяльність ПрАТ «УДП», його зовнішнє та внутрішнє середовище, а також ефективність маркетингової діяльності. У третьому розділі запропоновано стратегічний підхід та комплекс заходів для розвитку ПрАТ «УДП», оцінена ефективність впровадження маркетингової стратегії. Робота спрямована на підвищення конкурентоспроможності підприємства.
| Тип матеріалу: | Кваліфікаційна (дипломна) робота |
|---|---|
| Ключові слова: | маркетинг, маркетингова стратегія, морські перевезення, річковий транспорт, ПрАТ «УДП», конкурентоспроможність, логістика, стратегічне управління |
| Тематики: | D Бізнес, адміністрування та право > D3 Менеджмент |
| Розділ: | Кваліфікаційні (дипломні) роботи > Менеджмент > Бакалавр |
| Розміщено: | Інга Кучер |
| Дата розміщення: | 26 Aug 2025 20:32 |
| Останні зміни: | 26 Aug 2025 20:32 |
| URI: | https://repository.onma.edu.ua/id/eprint/308 |
