Іваненко, Владислава (2025) Вплив управління якістю на ефективність обслуговування в морських портах. [Кваліфікаційна (дипломна) робота]
![[thumbnail of Іваненко В.В. Вплив управління якістю на ефективність обслуговування в морських портах 2025.pdf]](https://repository.onma.edu.ua/style/images/fileicons/text.png)
Іваненко В.В. Вплив управління якістю на ефективність обслуговування в морських портах 2025.pdf
Завантажити (1MB)
Анотація
Кваліфікаційна робота досліджує вплив управління якістю на ефективність обслуговування в морських портах. У першому розділі розглянуто поняття якості обслуговування, принципи та стандарти управління якістю у морському секторі. Другий розділ аналізує стан управління якістю в світових портах, зокрема в українських портах і порту Чорноморськ. У третьому розділі запропоновано вдосконалення системи управління якістю в портах України на прикладі Чорноморська та оцінено економічну ефективність цих заходів. Робота спрямована на підвищення ефективності портового обслуговування через поліпшення якості.
Тип матеріалу: | Кваліфікаційна (дипломна) робота |
---|---|
Ключові слова: | управління якістю, морський порт, портові послуги, ефективність обслуговування, міжнародні стандарти, морський торговельний порт Чорноморськ |
Тематики: | D Бізнес, адміністрування та право > D3 Менеджмент |
Розділ: | Кваліфікаційні (дипломні) роботи > Менеджмент > Бакалавр |
Розміщено: | Інга Кучер |
Дата розміщення: | 26 Aug 2025 21:24 |
Останні зміни: | 26 Aug 2025 21:24 |
URI: | https://repository.onma.edu.ua/id/eprint/311 |