Інструменти цифрового маркетингу в галузі морських перевезень

Котляревська, Олена (2025) Інструменти цифрового маркетингу в галузі морських перевезень. [Кваліфікаційна (дипломна) робота]

[thumbnail of Котляревська О.В. Інструменти цифрового маркетингу в галузі морських перевезень 2025.pdf] Текст
Котляревська О.В. Інструменти цифрового маркетингу в галузі морських перевезень 2025.pdf

Завантажити (1MB)

Анотація

Кваліфікаційна робота присвячена інструментам цифрового маркетингу в галузі морських перевезень. У першому розділі розглянуто поняття, класифікацію та стратегічні підходи цифрового маркетингу в цій сфері. Другий розділ аналізує глобальні тенденції та стан цифрового маркетингу в Україні, зокрема в морському торговельному порту Чорноморськ. У третьому розділі досліджено виклики цифрового розвитку порту, модель впровадження цифрових рішень та оцінку ефективності цифрової трансформації маркетингу.

Тип матеріалу: Кваліфікаційна (дипломна) робота
Ключові слова: цифровий маркетинг, морські перевезення, портова логістика, стратегія просування, маркетингові інструменти, цифрова трансформація, конкурентоспроможність, морський торговельний порт Чорноморськ, логістичні послуги
Тематики: D Бізнес, адміністрування та право > D3 Менеджмент
Розділ: Кваліфікаційні (дипломні) роботи > Менеджмент > Бакалавр
Розміщено: Інга Кучер
Дата розміщення: 29 Aug 2025 19:47
Останні зміни: 29 Aug 2025 20:12
URI: https://repository.onma.edu.ua/id/eprint/337

Зміни доступні лише персоналу репозиторія

Перегляд матеріалу
Перегляд матеріалу